torsdag 21 augusti 2008

Med blogg...

Jaha, då var man då med blogg... Eller egentligen är det butiken som bloggar, jag fungerar bara som nedtecknare av orden i butikens namn. Meningen är att jag på denna sida ska berätta om vad som är på g i butiken, om nya saker som kommer/ kommit osv.
Men först vill jag tacka alla kunder för sommaren som gått och för alla värmande kommentarer jag fått om min satsning. Att starta en butik är ju förknippat med ett visst orosmoment, men jag tycker att sommaren har gått över förväntan. En jämn ström med kunder, både närpesbor och övriga världsmedborgare har hittat till butiken, även om skyltningen ännu i viss mån är under all kritik. Men bättring utlovas på den fronten under hösten...
Hösten ja. Den kommer att föra med sig en hel del nyheter.Lyktsäsongen börjar och kvällsmörkret gör att det är mysigt att tända levande ljus runt omkring sig. Njut av höstens sprudlande färger, både ute och inne. Snart är också höstnyheterna här. En del av Cult designs höstsortiment har jag redan fått, bl.a höstens rödaste nyhet: den röda ketchupflaskan i kubserien:





Se så snygg den är tillsammans med salt&peppar kuberna i svart (även de en nyhet för hösten, de finns ju sedan tidigare också i vitt).
Hösten kommer också att bli en händelserik tid för butikens del. Hemsidan fixas som bäst upp och snart kommer också en webshop att öppnas i anslutning till hemsidan. Det blir spännande!
God fortsättning på dagen till er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt, trevligt...