torsdag 11 mars 2010

NÄ NU!

Ett tu tre på det fjärde ska det ske, på det femte gäller det, på det sjätte SMÄLLER DET!

Pang! Nu SKA jag uppdatera bloggen. Det är väl nån dag sedan sist. Och det är ju så många som saknat mig ( tack kära syster för ditt inlägg...)
Jaha i vilken ända börjar man då man inte uppdaterat på 4 månader. Hänt en del ju. Jul, Nyår och inventering. Näää, känns inte så aktuellt nu längre. Sportlov. Nåja relativt färskt är det ju, men det är väl nog bättre att sikta framåt.
Vååååren. Var är du? Lite varmare är det ju faktiskt idag, men nån vår är det ju verkligen inte. Lite vårkänslor fick jag nu iallafall i går då jag plockade fram den nya Cultserien Butterfly. Och det är ju just det som det är, en fjäril i fräscha vårfärger:



Några andra cultnyheter har jag också fått in, en ny diskmedelsflaska i den vårliga citronellfärgen, en toaborste och den efterlängtade tvålkoppen.







Så långt denna gång, nu måste jag rusa så att webbeställningarna hinner med dagens post. Mer en annan dag. Och jag lovar det är inte om 4 månader.

1 kommentar:

StrandviksVillan sa...

Kul att ha dig tillbaka :)
Riktigt snyggt du har gjort om bloggen, ser hemtrevligt ut - alltså "cosy home" :)