lördag 29 augusti 2009

Mässtider eller vart tog de senaste två veckorna vägen??????

Rubriken torde säga allt om detta inlägg. På två veckor har jag besökt två inköpsmässor. På den första ,Formamässan i Helsingfors, hade jag tom ställt ut själv med mitt nya kompanjonprojekt Cosy Words. Jag måste säga att jag är helt nöjd med mina tre mässdagar där. Jag kommer att återkomma till det här med en närmare presentation längre fram och då kommer det att bli en kick-off i butiken också.
Jag hann vara hemma i 1,5 dygn innan det var dags för nästa mässa, denna gång Formex i Stockholm. Och jag måste säga att inköpsmässigt till Cosy Living är det nog den mässan som ger mer. Förutom att den är mångfalt större än mässan i Helsingfors är också utbudet där betydligt bredare. Om jag minns rätt nu kommer jag att få varor från tre nya leverantörer, bland annat en jag har jobbat med ganska länge så det är jag nöjd över. En hel del nya skyltar, textilier,lampor och godsaker är att vänta.Jag ska återkomma med bilder så småningom. Nu villa-avslutning!

3 kommentarer:

marina sa...

Så kanske det kommer NYA väggord ? :)

Anna sa...

Låter toppen det där!

irma´s uthus sa...

Vad kul att gå på mässor, själv hann jag inte med någon i år:( men d e tur man kan besöka alla på nätet.
ha en fin helg!