tisdag 24 mars 2009

En hel del nytt på shoppen

Nu har det då kommit in en del nytt (äntligen!). Och en hel del har jag satt ut på shoppen. Från svenska On interiör kom en kökshandduk och en taklampa i plåt med hålmönster i.




Inte för inte att man får lite sommarstugekänslor redan...
Från Ib Laursen kom detta grytunderlägg. Det ser lite mera gammaldags ut än de andra sorterna jag har, det är liksom "ärjat" och allt!





Ett flertal olika förvaringsburkar i glas har också kommit, liksom en gammaldags mjölkflaska med patentkork och allt:




På ljusfronten kom ett dekorationshjärt som kan hängas mot väggen. Ljuset sätt i en glaskopp med ett fint etsat mönster. Den hjärtformade ljusstaken är också ganska trevlig. Runt omkring ljuset finns plats för dekorationer, sand eller dyl. Eller så går det att sätta våtoasis runt omkring och sticka ner fina blommor och göra ett vackert bordsarrangemang av det. I den sista ljusstaken kan man också fylla i vatten och använda undre delen som blomvas medan man har ett värmeljuspå toppen. Mot sommaren kommer en mindre modell av denna också.


Toilet och Bad skylt i emalj. Även en skylt med texten No smoking finns.


Några nya modeller av de populära stora klockorna kom också in, bland annat dessa med bestick och Coca-cola- reklam. Några nya av de mindre klockorna kom också.

Webshoppen går också framåt och snart fungerar Cosys shop precis på samma sätt som Anttila, Hobby Hall, Ellos och alla de andra stora, nämligen att man kan beställa mot faktura och få 14 dagars betalningstid. Jag har fått alla uppgifter jag behöver för detta, nu är det it-killen som ska hitta tid för att få det att funka och se är det bara att köra.

Till sist vill jag visa det stora glädjeämnet i vår familj nu just, speciellt hos treåringen. Många av er känner säkert igen det här men om ni har missat denna underbara kulturskatt får ni en chans här. Koreografin är oslagbar! ( och visst, min humor är ibland oförståelig, men det här tycker jag är superskoj, hihi)

the junge song


A Wimoweh på er!

1 kommentar:

alegni sa...

så mycket fint du fått in i butiken igen!