fredag 27 mars 2009

Nya ord



Idag kom de beställda utsågade orden in. De är lite annorlunda i och med att de är skrivna med nån sorts skrivstil. De ord som kom är Välkommen, sov gott, Love och Lycka. De kan hängas mot väggen eller stå på en hylla. Litet undantag är Lycka dock då y:et gör att texten blir lite vinglig att stå nånstans.
På tal om ord. Finns det nåt intresse av att ta hem olika bokstäver bland er där ute så gör jag gärna det. Jag har funderat på det tidigare också men då man från vissa ställen måste man ta hela set med bokstäver är jag rädd att vissa bokstäver som tex. z kommer att lämna. Från vissa ställen kan man beställa bokstäver i lösvikt, men det har jag heller inte velat göra då jag inte riktigt vet vilka bokstäver som gäller. Så om det finns intresse hör gärna av er. Om ni inte vill kommentera här, skicka gärna ett mail till info@cosyliving.fi.

Ha det bra.

4 kommentarer:

alegni sa...

hur höga är de?

Anonym sa...

Hej!
När får du in hyllan med fyra glasburkar som finns i kategorin för kommande produkter? Vad är hyllans mått? Tack på förhand! :)

Mvh, Helén
hheerman@hotmail.com

Cosy Living sa...

Orden finns nu på webbshoppen och alla mått finns där. De är lite olika storlek allihop

Bodil sa...

Ha lieng läita en snygg välkomsskylt ti hav i fårstun..Ska kom in baket påsken å köp in tåde..;D