onsdag 26 november 2008

Trumpetfanfarer och fyrverkerier!



I dag på eftermiddagen öppnade Cosy Livings webshop! Lite senare än vad som ursprungligen var tänkt, men det är mångas tidtabell som ska klaffa. Hur som helst nu är den igång. Öppningen till ära bjuder jag på fri frakt fram till den 31.12 2008!
I webhopen finns inte alla produkter som finns i butiken, men en stor del av dem. Jag kommer också att fylla på vartefter. Jag ber om ursäkt om vissa bilder är något suddiga. De allra flesta reder upp sig då man klickar på dem för att titta på den enskilda produkten. Jag jobbar också på att förbättra bilderna. Välkommen att bekanta dig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Va fin nätbutiken blev. Klar och tydlig. Men jag kommer nog att fortsätta dyka in "live" alltemellanåt :)

Unknown sa...

Om man är lat (ähumm, ingen jag känner) och knappar in cosyliving.fi istället för www.cosyliving.fi hamnar man på välkomstsidan...men där finns ingen länk till webshoppen! Sku säkert löna sig att lägga till en stor och tydlig logo/länk till webshoppen så folk hittar dit...