torsdag 26 februari 2009

Håhå

Man skulle ju kunna tro att jag gått i ide eller åtminstone snöat in då det aldrig kommer några uppdateringar på denna blogg. Det är så att det är mycket på gång nu på många fronter. Min vana troget jobbar jag ju LITE på ALLA så det går långsamt fram. Det här är projekt som i dagens läge ligger utanför Cosys verksamhet, men så småningom är tänkt ska komma med. Mera om detta då det blir aktuellt.
En anledning till att jag inte bloggat så mycket om butiken är att det varit väldigt lugnt på leveransfronten en tid, men då vi går in i mars kommer det att braka loss, har jag en känsla av. Väntar in mycket gejjor då. I går eftermiddag dök det upp en och annan pippifågel då Cults påskprodukter flög in. Dessa skriver jag om i nästa inlägg plus att det kommer på webshoppen inom en snar framtid.
TILL SIST VILL JAG PÅMINNA OM SPORTLOVSLOTTERIET VI HAR DENNA VECKA. I POTTEN 3 ST PRESENTKORT( 30+20+10 €). LYCKA TILL!

Inga kommentarer: