måndag 19 januari 2009

NEEEEEEEEEEEJ!




Jag blir så AAAARRRRRGGGGG! I kväll skulle jag vara duktig och börja uppdateringen av shopen och vad händer? Jo jag mitt klåp trycker bort de flesta av artiklarna så nu finns det typ 20 produkter i shopen! Det räckte inte att räkna till 10 kan jag meddela!
Så nu får man börja om då! (tänk positivt, tänk positivt.....) Kvällarna är räddade denna vecka åtminstone nu då. Man får ha tålamod , oj oj oj...
Håll ut, problemet ska fixas så snabbt som möjligt.
Åh, jag min nöt!

5 kommentarer:

alegni sa...

vad tråkigt :(

Galleri MochB sa...

Det låter som ett sådant där mindre trevligt problem...;O)

StrandviksVillan sa...

Ååååh neeej!!
Tycker allt synd om dig nu... :(

Lycka till, ta't lugnt!

Anonym sa...

Oj stackare dej! En dag i taget nu så har du nog det där fixat snart.

Anonym sa...

Nå men, du verkar ju snart ha det där fixat..