måndag 12 januari 2009

Nytt nytt från Krasilnikoff...

Jippii, lite nytt har jag hunnit få in på denna sida årsskiftet också. I fredags kom en sändning från danska Krasilnikoff med en del nya fräscha vårlika saker( Är det inte konstigt att man tycker att det är VÅR så snart julen är över, det torde ju vara midvinter nu! Men tittar man ut ser det ju nog ut att vara allt annat än vinter!)

Bland annat kom fina kökshanddukar i olika pastellfärger:





Samt en vintage pläd i ylle i rosa toner:




Perfekt att svepa runt sig då man kryper upp i soffan! Storlek 140*200 cm.

Tre olika äggkorgar fick jag också, bland annat denna lite högre modell:



Äggkorgarna är fina förvaringskorgar inte bara till ägg. Här ovan har de ju stoppat i nypieronän, lök eller äpplen blir också jättesnyggt i.

Den här söta plåtasken med en flicka och nalle kom också:



De änglar jag hade innan jul som man kunde vira runt ett ljus väckte mycket positiv uppmärksamhet. Nu tog jag in en lite liknande sak, dock inte så julig. Enligt samma system kan man använda den här kronan kring ett ljus eller som en extra dekoration till exempel på ett paket:



De här produkterna kommer att inom en snar framtid att finnas på webshopen också. Jag kommer att ta itu med den med hårdhandskarna nu bara jag får inventeringen klar. Jag har ju nog hört sägas att det finns massor med grejor på Cosy, men det är först då allt ska räknas och dokumenteras som jag märkt HUR mycket det egentligen är. Men nu börjar det vara klart. Då ska webshopen städas!
På torsdag (hipp hipp hurraaa, min födelsedá.....) tar jag plugplane till Stockholm för att besöka inköpsmässan Formex. Därifrån kommer säkert ett och annat under vårens lopp!

2 kommentarer:

alegni sa...

det där funderade jag också på - varför inbillar man sig att det är vår nu trots att den närmaste tiden brukar vara årets kallaste. jag tror det heter önsketänkande ;)
vilka fina varor du fått in!

Liljas Corner sa...

Oj, va mycket fint! Nu blev jag ännu mer motiverad till att ta en shoppingtur söderut!

Ja nog är det konstigt, jag är också helt inne på vårfärger fast det är en evighet ännu tills det egentligen är vår. Men man märker att det ljusnar ute dag för dag (så länge det inte är mulet och regningt...).