måndag 5 januari 2009

GOTT NYTT ÅR eller nu SKA julen ut!


Gott nytt 2009 på er! Hoppas att året fått en god start för alla och ni inte är allt för veckovilla. Alla dessa söndagar gör ju att man blir lite kollrig i bollen. Men i dag TROR jag att det är måndag. Jo det är det nog. Och i morgon SÖNDAG.... Men sen borde läget stabilisera sig igen...
Så här mitt mellan trettondagen och tjugondaKnut tycker jag att det är lämpligt att städa bort julen. Pga att mitt lagerutrymme på Cosy är i skrubbstorlek har jag tänkt att ni skulle hjälpa mig med städningen... Ok. Vem tar moppen?
Skämt å sido. Denna vecka fås -30% på ALLA julsaker som finns kvar, också Cult Designs produkter.Erbjudandet gäller onsdag 7.1 - rdag10.1 2009.

2 kommentarer:

alegni sa...

lite vikovill är jag nog - jag trodde det var lördag när jag vaknade imorse.
vår julgran är så fin, så jag har inte hjärta att slänga ut den ännu, men allt annat åker nog idag :)
ha en trevlig trettondag!

Galleri MochB sa...

och det erbjudandet utnyttjade ju jag idag...:O)