fredag 24 oktober 2008

Lisbeth Dahl nytt




Det var Lisbeth Dahl det. Nu fick jag mera av de åtråvärda ljusbollarna i krossat glas som var så populära i somras:


Två modeller fick jag. Denna bulliga modell och en högre och smalare. Jag tog "dubbelranson" den här gången, men om det är nån som funderat på en sån här mojäng i julklapp åt nån så skulle jag rekommendera att de inköps nu för jag tror inte att de går att få några mera senare. Ojdå nu inser jag att det där nästan lät som ett hot, men det var bara välment!


Den här mackapären är det meningen att man ska hänga upp halsband på. Ganska snygg tycker jag.


Följande fat med glaskupa kan användas till mycket. Kakfat, dekorationsfat, en liten gömma för tomtarna..



Detta som en del av skörden som kom från Lisbeth i dag. Trevlig helg i blåsvädret!



1 kommentar:

Anonym sa...

vilket fantastiskt kakfat, vart har du investerat det?