fredag 24 oktober 2008

Äntligen

fick jag upp "resterna" av Madam Stolz leveransen, jag fick i förra veckan. Jag trodde att det "bara" var julgrejor kvar så det inte var så bråttom, men ack vad fel jag hade. Där fanns ju några riktiga godingar.
Vad sägs om:

Salmiakgodis i en vacker påse med en gammaldagsbild av två barn på?


En vintage ram på fot? Lite annorlunda än de "gamla vanliga" ramarna. Passar för ett vanligt 15* 10 kort.Höjden är 37 cm så ramen passar bra in in en bokhylla ( den ser kanske lite högre ut på bilden)
Till sist en annan smart sak:


Jaha, tänker ni. Nu är hon ju riktigt kokko i bållin ( min dotters citat). Ser hon inte att det är en adventskalender ? Jo visst, det är det OCKSÅ. Men ser ni. Fyra krokar. Perfekt för en familj med två barn. Om man ser det så kan man ju använda den här kroken också som klädhängare. Ovanför varje hjärtamed siffran i finns små hjärtan där man kan stryka i små bilder eller namnlappar. Trevligt trevligt.
Nu kom postkillen med en leverans från Lisbeth Dahl. Jag lär få återkomma!
Blås inte bort idag bara!

Inga kommentarer: