tisdag 9 september 2008

Höstlöv



kommer detta inlägg att handla om! Wau! tänker säkert du! Vad spännande! För mig är det en ordentlig åsnebrygga för att kunna introducera de nya manschetterna jag har fått från Cult design. Men jag tar väl det från början:

I Cult serien finns en typ av ljusstakar som man kan sätta en egen manschett på. De finns i flera varianter. På Cosy har jag ljusstakar med plats för en manschett. De finns i svart och i vitt. Sen har jag ljusstakar med plats för tre manschetter, de finns i svart, vitt och askgrått. Ytterligare finns vita ljusstakar med plats för fyra manschetter och den ultimata myshöjaren: den vita ljusstaken med plats för nio manschetter och ljus:




Ny manschett för hösten är den i serien Bladverk, som hyllar höstbladens olika former och färger. Den finns i två varianter, en som går i en brun ton och en som går i en grönare ton. Som kombinationsmöjligheter finns manschetter i brunt, orange, avokadogrönt och linne . Eller varför inte bara vitt. Det är bara att mixa och matcha så att du får en helhet som passar in i just ditt hem!

Inga kommentarer: