fredag 26 september 2008

Lollo & Bernie- here we come....




I kväll lättar vi ankar, eller nej det där blev ju lite galet, då vi ska upp och flyga. Klockan 21 lyfter plugplane ( min sons citat) från Spanair ( och jojo, jag vet att det är DET bolaget) från Vasa flygfält med destination Palma de Mallorca. Den inkommande veckan kommer vi nämligen att tillbringa tillsammans med Lollo och Bernie i Cala Bona på Mallorcas östkust. Skönt!
Förhoppningsvis väntar många varma och soliga dagar. Väderrapporten lovade dock lite mulet åtminstone till i morgon. Men det kanske inte gör så mycket, semester är ju alltid semester.
Efter semestern kommer jag förhoppningsvis att ha fulladdat batteri att ta itu med nya utmaningar. Här i affären kommer det att ske lite omändringar, webshopen kommer att få mycket uppmärksamhet. Men allra först kommer det att bli ett samarbete med ett annat nytt företag här i närheten. Men mer om det då jag kommer hem.
Nu vill jag ta tillfället i akt och önska mina vikarier Anna, Fredrika, Gun och Bodil arbetslycka inför den kommande veckan. Jag kommer säkert att tänka på er.
Ha det bra alla, hasta la vista...

Inga kommentarer: